First impression

12 mei 2018 - Sydney, Australië

Wat is dit een tof maar spannend avontuur . Afscheid nemen van iedereen op het vliegveld en helemaal alleen verhuizen naar de andere kant van de wereld.

Na een vlucht van 22 uur met een overstap op Dubai ben ik om 21:30 geland in Sydney. Waarna de lange weg door de douane en immigratie dienst op mij stond te wachten. Toen dat achter de rug was kwam de tweede uitdaging met de trein vanaf het vliegveld naar het hostel. Ik had precies 4 min over om de juiste trein te vinden een kaartje te kopen en om te zorgen dat ik in de trein zat. Dit alles is gelukt :)

Bij aankomst in het hostel kreeg ik de sleutel van de dorm waar ik 5 maanden door zal  gaan brengen met 5 andere meiden. Ze zijn overigens ontzettend vriendelijk. Nu lekker slapen !

My first impression of Sydney :  De eerste dag organiseerde het hostel een city walk en natuurlijk ben ik daar mee mee gegaan. Je zal denken “typische toerist” en dat is ook zeker zo. Wat is Sydney een geweldige stad !